بهترين سايت خريد لپ تاپ ارزان قيمت با تخفيف
نوشته شده توسط : مژده

شايد تا دو دهه قبل فكر اين را هم نمي‌كرديم كه بتوانيم بدون لمس كردن و از راه دور محصولاتي را خريداري كنيم. خريد اينترنتي لپ تاپ هم همين وضعيت را تا چند سال پيش داشت تا اينكه فروشگاه‌ها و سايت‌هاي خريد لپ تاپ به ميان آمدند. حالا ما در اين دوره با بيش از صدها سايت مواجهيم كه محصولات متنوعي را از برندهاي برتر جهان تامين و به فروش مي‌رسانند.

موضوعي كه در اين مقاله قرار است روي آن تمركز كنيم در دنيا لپ تاپ و اولترا بوك‌هاست. در ادامه مي‌خواهيم به بررسي معيارهايي كه براي انتخاب بهترين سايت خريد لپ تاپ است پرداخته و بر اساس همين ويژگي‌ها ببينيم كه كدام يك از اين سايت‌ها كه در زمينه فروش لپ تاپ فعاليت دارند، امتياز بالاتري داشته و باعث خواهند شد كه تجربه خريد خوبي داشته باشيم.

شما با بررسي اين راهنما مي‌توانيد با ۶ تا از بهترين سايت‌هاي خريد لپ تاپ آشنا شويد. اما پيش از آن پيشنهاد مي‌كنيم با مراجعه به صفحه راهنماي خريد لپ تاپ ابتدا با نكاتي كه بايد به كمك آن بهترين لپ تاپ را انتخاب كنيد را بررسي كرده و سپس از بين سايت‌هايي كه در اينجا معرفي مي‌كنيم خريد خود را همراه با کد تخفیف انجام دهيد.

 

ويژگي‌هاي بهترين سايت خريد لپ تاپ چيست؟

قبل از اينكه بخواهيم به بررسي بهترين وب‌سايت خريد لپ تاپ در ايران بپردازيم، لازم است كه چك ليستي از معيارهاي انتخاب يك فروشگاه به عنوان بهترين داشته باشيم. به صورت كلي ۶ معيار مهم براي اين كار وجود دارد.

تنوع زياد محصولات

داشتن تنوع زيادي از محصولات

اولين موضوعي كه بايد براي انتخاب بهترين سايت خريد لپ تاپ مورد بررسي قرار دهيد اين است كه تنوع زيادي از محصولات داشته باشد. مطمئنا شما قبل از خريد سايت‌هاي مختلفي را بررسي خواهيد كرد و بسته به نيازي كه از يك لپ تاپ داريد، اين موضوع اهميت دارد كه بتوانيد از برندهاي مختلف محصولات گوناگوني را مشاهده كنيد.

اينكه قرار باشد يك لپ تاپ را در يك سايت بررسي كنيد و محصولي از همان برند يا برند ديگر را از سايت ديگري بررسي كنيد كمي شما را سردرگم خواهد كرد. البته كه بعد از اولويت بندي لپ تاپ هايي كه قصد خريد داريد، بايد از طريق سايت شركت سازنده اين موضوع را نيز بررسي كرد.

اينطور هم مي‌توان در نظر گرفت كه برخي از ما به برندهاي خاصي علاقه داريم. به عنوان مثال خود من برند ايسوس را به هر برند ديگري ترجيح مي‌دهم و همين حالا كه در حال نگارش اين راهنماي نقد و بررسي سايت‌هاي خريد لپ تاپ در ايران هستم، هنوز هم يك ماهي نيست كه از خريد لپ تاپم گذشته است.

براي همين ابتدا من بر اساس نكاتي كه در همين جا مي‌نويسم چند سايت را براي خريد انتخاب كردم و سپس با توجه به تنوع محصولاتي كه براي برند ايسوس داشتند، مدل‌هاي مختلف را بررسي كردم تا در نهايت از يكي از آنها بر اساس معيارهاي بعدي خريد خود را انجام دادم.

 

ارائه اطلاعات دقيق و به‌روز

تنوع محصولات اولويت اول است؛ اما حتي اگر سايتي در ايران باشد كه نسبت به بقيه تنوع ۱۰ برابري هم داشته باشد، ولي خبري از درج مشخصات دقيق و نقد و بررسي وجود نداشته باشد موضوع جالبي نيست.

لپ تاپ از اجزاي مختلفي تشكيل شده كه مهم‌ترين آنها شامل رم، سي‌پي‌يو، حافظه، نمايشگر و ديگر مشخصات آن است. تك تك همين موارد خود از چندين نظر دسته بندي مي‌شوند كه براي مثال در اينجا من فقط CPU را ذكر مي‌كنم.

  • ابتدا بايد بر اساس نيازي كه داريد بايد ببينيد آيا CPU شركت اينتل براي شما خروجي بهتري دارد يا استفاده از پردازنده‌هاي AMD كه قيمت ارزان‌تري هم دارند؟
  • اگر برند را انتخاب كرديد، بايد نسل آن هم مشخص باشد. پردازنده‌هاي اينتل را به ترتيب با نام‌هاي i3، i5، i7 و i9 كه جديدترين آن است مي‌شناسيم. اما آيا مي‌دانيد كه خود همين پردازنده‌ها از نظر فركانس و نسلي كه دارند به چند گروه ديگر تقسيم مي‌شوند؟
  • يا مثلا براي پردازنده‌هاي AMD مي‌دانيد كه خود نسل رايزن به چند گروه با فركانس‌هاي مختلف تقسيم شده است؟

و بسياري از همين موارد كه همه آنها را صرفا مي‌توانيد با بررسي مشخصات دقيق هر كدام بررسي كنيد. پيشنهاد مي‌كنم حتما از سايتي كمك بگيريد كه امكان مقايسه محصولات را داشته باشد.

با داشتن اين ويژگي كمتر سردرگم مي‌شويد. كافي است چند لپ تاپي كه مي‌خواهيد مقايسه كنيد در ليست مقايسه قرار دهيد تا در قالب يك جدول مرتب، امكانات و ويژگي‌هايي كه هر لپ تاپ دارد در يك ستون به شما نمايش داده شود.

 

ارائه كد تخفيف و جشنواره فروش

شايد اين موضوع اصلا اهميتي نداشته باشد، اما بياييد برگرديم به همان دوراني كه هنوز خبري از فروش اينترنتي وجود نداشت. بعد از اينكه محصول را در فروشگاه انتخاب مي‌كرديد، نوبت به اين مي‌رسيد تا شروع به چانه زني با فروشنده كرده و تا جايي كه مي‌توانيد از وي تخفيف بگيريد.

اين موضوع اصلا جزو جذاب‌ترين بخش خريد بود و سعي مي‌كرديم كه همراه با خود اعضاي ديگر خانواده يا دوستان را هم ببريم تا به لطف آنها هم كه شده تخفيف بيشتري بگيريم. از شيرين كاري كردن بچه‌ها هم كه بگذريم، مطمئنم تجربه كرديد.

اما حالا كه همه چيز آنلاين شده و خبري از اين چانه زني نيست، آيا باز هم مي‌توانيد از فروشنده تخفيف بگيريد؟ پاسخ مثبت است.

در واقع اينجا كارتان كمي ساده‌تر شده و فروشنده ها براي اينكه بتوانند محصولات را سريع‌تر فروخته و مشتري بيشتري جذب كنند، در قالب جشنواره، مسابقه و هر بهانه‌اي كه شده اقدام به ارائه كوپن تخفيف مانند كد تخفيف باسلام و... مي‌كنند. كافي است در مراحل خريد يك كوپن تخفيف داشته باشيد و آن را وارد كنيد تا درصدي به عنوان تخفيف از مبلغ كل كسر شود. حال شايد بپرسيد كه از كجا اين كدهاي تخفيف را تهيه كنيم؟

 

منبع:

https://takhfife.com/blog/best-online-laptop-shops/

 

 





:: برچسب‌ها: معرفي باسلام ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: